Sommarvärme

Hello summer! Jag startade min dag i trädgården med strålande sol, en kopp kaffe och Ramses som sällskap. Det har verkligen vart så himla varmt idag, bilen visade 26 grader när jag åkte ut mot stallet!! 
 
Väl på plats fixade jag lite i stallet innan jag tog in hästarna. Med den plötsliga värmen kom också en svärm av flugor, och hästarna hade varken flugspray eller huva på sig så de verkade tycka att det var skönt att komma in och vila en stund och äta lunchhöet i svala stallet. Inatt sov de ju ute för första gången i år så de båda verkade väldigt trötta, därför blev det ingen aktivering alls idag. Istället borstade jag av de båda, sprayade dom och satte på flughuvorna och sedan fick de gå ut igen efter 2h vila i stallet. 
 
Nu håller jag hur som helst på att exportera videon på Lucky, så förhoppningsvis kan den dyka upp ikväll!
 

Kommentera här: