Onsdag

Både kameran och Gopro:n har fått arbeta idag, så inom kort har jag lite nytt material att visa för er! Jag har faktiskt suttit hela kvällen och klippt ihop filmen, men det laggade så mycket att jag blev tokig och stängde ned programet utan att spara haha. Finns få saker som gör mig så arg som teknik som går långsamt och inte samarbetar med mig. Får börja om imorgon, helt enkelt.

just i det rörliga materialet orkade bara batteriet med den första hästen, som idag var Lucky. Så Grace får sin egna film vid ett annat tillfälle. Lucky arbetade iallafall fint idag, tills överskottsenergin tog över. Istället för att bråka med honom plockade jag helt enkelt av utrustningen och lät honom busa av sig. Men nog om det, ni får se själva när jag har tålamod att klippa om filmen hehe.
 

Kommentera här: