Dagens

Idag fick hästarna komma in och vila en stund i boxarna innan jag tog tag i dagens aktivering, det tyckte dom nog var skönt!

Lucky var först ut idag, först fick han ett välbehövligt bad, eller avsvampning åtminstone, fy vad dammiga dom är. När jag svampar dom kör jag alltid i linimentschampo som inte behöver sköljas av, tycker det funkar bra + att de ju faktiskt gör lite nytta också. Sedan gav vi oss ut och longerade en stund. Det stod faktiskt ett litet mini-hinder framme som jag longerade över och lucky som inte har hoppat på 1,5 år blev sååå glad och busig sötnosen! Så inspänningarna åkte av direkt så han kunde bocka av sig ordentligt efter varje litet hopp haha.

Grace fick också ett bad och sedan fick hon gå ut och beta en sväng innan de fick gå ut i hagen igen. Längtar ihjäl mig efter att få sätta igång henne nu. (null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Islycka:

åh så fin häst

Kommentera här: