2 weeks to go

Söndag och klockan har hunnit slå 23:10. Om en vecka ska vi skicka in vår kandidatuppsats för opponering, så denna vecka kommer gå till att få ihop en så bra diskussion och slutsats som det bara går, för att sedan ha en sista vecka på oss att finslipa hela arbetet innan det (förhoppningsvis) godkänns för arkivering - och sedan tar jag examen. SÅ sjukt?! Det känns som att det var nyss jag började utbildningen, och nu är mina tre år klara.

Utöver att ha suttit och skrivit under kvällen så har jag, som jag nämnde imorses, vart på dop för våra vänners lilla Ella. Hästarna har blivit ompysslade och bilder har redigerats. Jag agerade fotograf under dopet så just idag är det de bilderna jag har tagit itu med och har med andra ord inte hunnit med att fixa bilderna på Lucky ännu, men det hinns förhoppningsvis med under morgondagen istället.
 
Så länge får ni nöja er med en liten sneak peak på en väldigt glad liten gubbe:
 

Kommentarer:

1 emma:

skönt med examen :)

Kommentera här: