Ofrivillig vila

Näeh, jag som var så sugen på att rida idag fick vackert stå över. De senaste dagarna har jag haft någon form utav lågt sittande nackspärr, som bara eskalerat från dag till dag. Igårkväll hade ena skulderbladet svullnat lite och idag har jag suttit helt fast i hela överkroppen. Låt oss säga att jag ensam hade lyckats över huvud taget sadla eller ta mig upp på en häst hade jag inte kunnat göra något annat än att skritta på långa tyglar och be till högre makter att jag skulle slippa undan ryck av något slag - så nä.. 

Ofrivillig vila av både ryttare och hästar idag med andra ord. Imorgon kommer iallafall E och motionerar lillan, och jag hoppas på att vara fit for fight till onsdag igen. Om inte annat har jag en tid bokad hos fysioterapeut på torsdag morgon. 
 
 

Kommentera här: