Midsommarhelg

Hua vad dött det är här på min lilla blogg just nu, får liksom inte ro att sätta mig ner och skriva så som jag egentligen vill. Hoppas det blir lite lättare allt eftersom att grace (och kanske lucky?) kommer igång mer och mer. 😀 midsommarhelgen börjar närma sig sitt slut och lite skönt är väl det, tillbaka till vardagsrutinerna igen! Hästarna har iallafall skött sig bra de sista dagarna. Lucky känns tokfräsch!! Vi både skrittar och travar lite och han är mjuk som smör och öronen går nästan ihop på honom så glad han ser ut. Grace fick en mysig uterum i fredags, igår red E henne ute på åkern och idag blev det vila. Utöver det har dom båda haft spadag med linimentmassage, back on track och hovis har fixat fötterna på de båda.

Imorgon kommer jag jobba hela dagen, så då åker jag inte ut, men på måndag ska de båda ridas igen. Alltså jag är så barnsligt glad över att få rida lite på båda mina hästar igen, och dessutom att de känns så toppfräscha!  (null)



Kommentera här: