Throwback

..Till livets liv ihop med Lucky. Världens jobbigaste, knäppaste, känsligaste häst som gett mig så gråa hår. Men jag hade inte bytt ut vår tid med något i världen. Tänk att dessa bilder är tagna allt mellan 2010-2015 typ! i Februari 2016 red jag sista riktiga träningspasset med honom, och februari 2017 blev han pensinär på riktigt. Alla dessa bilder känns på ett sätt som att de är tagna igår, samtidigt som det känns oändligt längesedan, fy vad jag saknar att dansa med min skrutt. ♥

Hade jag hittat en friskare, yngre och större variant av Lucky hade jag troligtvis släppt allt och köpt på plats haha, ingen tvekan! Hur många av er hade tyckt det var kul med en bildbomb liknande denna på Lucky, fast failbilder? 😅
 
 

Kommentarer:

1 Rebecca Adnell:

Fantastiskt fin häst :)

Svar: Ja han var riktigt fin back in the days 😍
Amanda ljunggren

Kommentera här: