Målning och klinikbesök

Flytten går sakta men säkert framåt. Lägenheten är nästintill tömd, så nu återstår bara städning utav den. Det senaste dagarna har jag vart i full gång med att måla hallen, den var grå till en början och blir nu vit och fräsch, tror det blir superbra!
 
Jag skrev ju för ett par veckor sedan att jag inte tyckte att Grace kändes helt 100, och i samband med det fick hon ju sin vila på strax över en månad. Nu har vi kommit igång och ridit i ett par dagar, och känslan hänger kvar. Igår tyckte även både jag och mamma att hon gick aningen orent i traven. Så nu har jag bokat kliniktid för skruttan om 1,5 vecka så vi får gå till botten med vad det är som stör henne. Tills dess blir det promenader, mys och lastträning. Hon har ju trots allt bara åkt transport en gång i sitt liv hehe.

 

Kommentera här: