Galet trött

Äntligen fick jag några minuter över för att kika in här och säga hej! Det har vart ett par sjukt intensiva dagar och jag känner verkligen att jag inte räcker till på något håll alls. Budapest var fint och det var en mysig resa, vi kom hem i söndags natt och på måndag morgon trodde jag att jag skulle på en kort utbildning inför ett jobb jag ska börja på om några veckor, dock slungades jag in direkt på 100% och knepiga arbetstider, vilket är kul så klart men jag vet varken ut eller in hur jag ska lösa vardagen.

Både igår och idag har mamma och pappa fixat allt åt mig i hästväg, hunden har jag fått paniklämna hos min bror på dagarna och samtidigt har jag inte ens hunnit påbörja C-uppsatsen. Utöver det så får vi huset imorgon och inte så mycket som en tesked har hunnit packas. Det blir nog bättre när jag kommit in lite i jobbet och inte behöver spendera maxade dagar där och när jag får lite rutin på vardagen igen, men fram tills dess kanske jag är lite halvt inaktiv här.  Hoppas ni förstår och har tålamod med mig. (null)

Kommentera här: