Torsdag.

Godmorgon Torsdag! 

Idag blir det inget stall för mig alls. Jag håller på med ett grupparbete nu under kursens slutprojekt och vi ska träffas idag under förmiddagen och det går inte avgöra när vi är klara och framåt eftermiddagen har jag ingen bil. Så istället för att mamma ska köra runt på mig så är hon så snäll att hon kommer fixa hela stallet åt båda hästarna idag. Tack till mamsen! ♥

Detta innebär ju ytterligare en vilodag för Calleman och det känns egentligen inte alls bra. Sedan i Fredags är 2 longeringspass den enda aktiveringen han har fått pga den här jäkla blötsnön som envisas med att vara kvar. Pudersnö är ju underbart att rida i, men när de får 1dm höga styltor efter några steg så kan det kvitta, vill ogärna ha några vrickningar så här inför våren. Men ogillar verkligen när det blir så många vilodagar när det inte är planerat, imorgon hoppas jag verkligen jag kan rida igen. Då kommer dessutom Emma och pysslar med Lucky så jag har bara en häst att tänka på, tror han har saknat henne. 

Nu längtar jag så galet mycket efter trimpass sena sommarkvällar, finns inget bättre.
 

Kommentera här: