Tillbaka till vardagen

Hallå på er! Nu är jag tillbaka från min lilla minisemester i Norge. Inga brutna ben denna gången heller och härlig skidåkning blev det trots att det var lite väl kallt för min smak. Nu blir det dock tillbaka till vardagen och jag går tråkigt nog in på en riktig hetsvecka. Två kurser avslutas nu i veckan och jag har 2 redovisningar, 3 stora inlämningar och en tenta att beta av innan fredag så det kommer bli riktigt kämpigt. Calle kommer jag rida onsdag,lördag och söndag. Idag och torsdag vilar han då jag inte hinner men tisdag och fredag har jag ridhjälp, så helt stillastående slipper han bli som tur är. 

Hade egentligen velat starta en klass nu på söndag då hemmaklubben håller i en regional tävling med klasser som passar oss, men det får nog tyvärr vänta ändå då jag inte riktigt känner mig i fas ännu. Siktar istället in mig på att åka och hoppa en klass den 16 April, hade vart så roligt att komma igång nu! 

 

Kommentera här: