Power.

Som jag skrev tidigare idag är sommarlovet slut för Lillan, och nu är det dessutom dags att börja sätta lite krav på damen. Jag provade att sätta på inspänningar för första gången idag, självklart väldigt löst sittande, men ändå tillräckligt för att de skulle vägleda om huvudet hamnade i helt fel position. Fokus idag var att hon skulle vara rapp framåt när jag bad om. Innan har jag låtit henne lunka i den takt hon vill men nu börjar det bli hög tid att hennes tänk ska vara framåt och att hon ska svara ordentligt på kommandon. Svårt för en liten bebis att förstå, så jag fick snällt hålla henne på fyrkanten och springa med för att återspegla energin jag bad om haha, blev ett svettigare pass för mig än henne kan jag lova. 

Men det tog inte många minuter innan hon fick en helt annan framåtbjudning och energi, och jäklar vad det finns tryck i henne. Kolla bara på dessa två bilder, påskjut och uppförsbacke som heter duga! Kommer ett gäng bilder imorgon.
 

Kommentera här: