passar på

Gäller verkligen att njuta utav de här sista dagarna innan skolan drar igång på riktigt. Har suttit nu under kvällen och letat som en tok efter information om de två kurserna jag ska läsa på distans med start denna veckan, men det verkar som det inte finns några uppgifter att starta med ännu. Hoppas det blir tydligt när det drar igång så det inte är jag som missat något hehe. Imorgon blir första dagen i skolan för mig, mjukstartar med en kort kursintro gällande praktik bara och den går jag inte på fören nästa vecka. 

Så imorgon och fredag är mina sista dagar innan allt drar igång. Gör mina sista jobbpass nu i helgen och på måndag blir det rivstart.

Bjuder på några till bilder Erica tog på mig och Grace i förrgår, så himla nyfiken på att se vad det blir av oss när vi är lite mer sammansvetsade och hon är inriden och klar.

 

Kommentarer:

1 Ida:

Inte bara jag som undrar hur det kommer bli när ponnyn är "färdig".. går i samma tankar om min tösabit <3

Kommentera här: