dagen

(Detta skulle publicerats igår kväll, men någon glömde visst trycka på "publicera"...)

Fy vilken omotiverande dag. Jag har vart begravd i plugg och vädret har vart hemskt. Har blåst superkraftigt ute, och det har regnat så pass att hästarna gick in redan vid 17 idag. Vanligtvis går våra hästar ute så länge det bara går på dygnet men de hade tydligen inte vart så nöjda i eftermiddags, hehe.

Själv var jag klar i stallet vid 14 tiden, tog en välbehövlig sovmorgon idag och åkte sedan ut till stallet där jag mockade, fixade hö och vatten samt longerade. Att rida ut idag kändes inte som en bra idé när det blåste så, förutom risken att få ett träd i huvudet så var hästarna på helspänn.

Resten utav kvällen har jag svurit över min sovmorgon och hetspluggat, 2 stora inlämningar samt redovisning imorgon. Jag trodde jag låg bra till fram till att programen jag arbetar i gjorde allt i sin makt för att motarbeta mig, så de timmarna jag sov imorse hade jag kunnat behöva nu. Känner dock att huvudet inte fungerar så bra längre och klockan är nästan midnatt. Bara att preppa kaffekokarn, ställa klockan tidigt och gå och lägga sig, hörs imorgon!

Sjukt btw. Hittade dessa bilder som är så mysiga, känns som det var i våras mamma tog dom men de togs alltså i början utav 2014. TVÅTUSENFJORTON. Alltså vart tar tiden vägen?!?
 
 
 

Kommentera här: