Bakom kameran

Igår var jag ledig från både skola och stall, och jag kan ju säga att det inte tog många timmar innan jag blev rastlös. Pluggade någon timma på morgonen, tog en fika med en vän runt lunchtid, och promenerade runt lite förstrött med Ramses. Vad gör man med sitt liv när man inte har häst haha?? Jag hade nog överlevt max en vecka utan ett stall att åka till. Fika på stan med kompisar kan man ju inte ägna sin fritid åt, jag klättrar på väggarna efter några timmar här hemma hehe. 

Men så blev jag så sugen på att fotografera framåt kvällen, så då satte jag Ramses i bilen och gav mig ut och letade fin miljö, alltså titta dessa bilder - så drömmiga. Det enda som saknades var riktigt varmt kvällsljus, blev lite väl skarpt ljus här så ångrar att jag inte åkte iväg en timma senare när solen stog lite lägre, men min modell skötte sig bra framför kameran åtminstone!

 

Kommentarer:

1 Beatrice:

Wow. Bilden när han tar upp tassen är riktigt fin!

Kommentera här: