update.

Näst sista jobbhelgen avklarad. Idag mellanlandade jag hemma och har njutit så gott det går av att vara ledig innan skolan drar igång imorgon. 

Calle har vilat mellan onsdag-lör för att få en chans att återhämta sig ordentligt ifrån behandlingen. Igår longerade jag honom några varv i trav för att checka av läget och han såg fräsch ut. Idag tänkte jag eventuellt skritta ut honom i skogen en stund och resten utav veckan träna igång honom igen. Utöver det ska jag försöka hinna med att klippa Lucky.

Inatt fick de faktiskt sova inne. Det var 13 grader och regn så det kändes skönt att plocka in dom så de fick torka upp i nyspånade boxar med fleecetäcke på sig. Ser dock ut som att resten utav veckan ska bli bra så de får gå ute i några dagar till innan vi plockar hem dom inför hösten på riktigt.

Suuupergamla bilder ifrån när jag övernattade hos Lucky när han hade feber haha. 
 

Kommentera här: