Tips!

Jag är väldigt dålig på att sköta om mitt läder, ska jag erkänna. Mitt dyon difference träns är helt misshandlat och jag som la flera tusenlappar på det hade inte kunnat sälja det för ens 500 idag bara för jag slarvat med det så. 

Men hur som helst kom jag över en läderprodukt här i veckan som är såååå bra, hur har jag överlevt innan liksom? Den är rengörande och vårdande i ett, och man behöver inget vatten till. Det räcker att ta en liten klick på en torr svamp som man sedan gnuggar lädret med. Smutsen verkligen trillar av, även sånt som är svårt att få bort, som ingrodd svett, men det löser upp sig direkt samtidigt som lädret blir återfuktar utan att bli kladdigt. Så idag har jag gått crazy på alla mina träns, gick så fort och smidigt! Rekommenderar verkligen denna, kostar dessutom under hundralappen, hur bra?

Nu skiner hela sadelkammaren. ;)





Kommentera här: