See you on IG

Hallå från Grekland peeps. Häromdagen satt jag och funderade kring hela den här bloggen och varför jag egentligen fortsätter. To be fair var det längesedan jag var aktiv och ännu mer längesedan jag kände att det gav mig så mycket. Anledningen till att jag fortsatt så länge är egentligen av två anledningar. 1) jag gillar att dela med mig av min hästvardag, i text och framförallt bilder. 2) det ÄR kul att ha ett helt liv dokumenterat, att kunna hå tillbaka och se resan - men jag tror det finns bättre sätt för mig att göra det på. Därför kommer jag sakta men säkert konvertera till full time instagrammare. För att inte göra mina följare ledsna på hästbilder har jag därför skapat en ny Instagram som kommer att fungera som min "blogg" framöver. Det kommer egentligen vara precis som här, jag lägger upp bilder, filmer och uppdateringar. Ända skillnaden är att det kommer bli mer frekvent, lite mer bilder, mindre text och på en annan plattform. Så vill ni fortsätta följa mig så hittar ni mig numera på @ALjunggren på Instagram. 

Då jag startar om från noll där får ni ha lite tålamod, den kommande veckan kommer det handla om att putta in content, men därefter blir det "vanlig" daglig uppdatering från mig och tottosarna, hoppas vi ses där! 😃 (null)

Kommentarer:

1 Happy:

Något jag börjat med de senaste dagarna är en 5års dagbok. Kanske något att ha som inte är digitalt :)

Kommentera här: