En sådan dag

Fy vad jag inte mår bra idag. Jag inbillar mig att det är trötthet och att spänningarna inför igår har släppt. Hoppas hoppas det inte är förkylning eller liknande på G. Jag gick upp en timma senare än planerat och åkte ut till stallet, väl där ute så somnade jag på mammas och pappas soffa i ytterligare en timma innan jag samlat kraft nog att ta itu med stallet, som så klart var lite tyngre än vanligt då mina hästar stog inne från 14 igår, jämfört mot 19-20 när de går in i vanliga fall. Gjort blev det iallafall, Grace fick en kort promenad och sin metacam innan jag styrde hemåt igen för att äta och sova lite till hehe. 

Imorgon ska jag försöka få till en lite roligare promenad än idag. Idag gick vi bara runt i paddocken och det är ju ingen höjdare för någon utav oss.
 

Kommentarer:

1 Amelia:

Vad är det för ras?😊

Svar: Welsh cob! :)
Amanda ljunggren

Kommentera här: