update

Hej! 

Nu har min snälla far formaterat om hela datorn, så nu surrar den på fint igen. Höll på att få hjärnblödning förra veckan för att den var så galet seg och motarbetade mig med precis allt, och bara slocknade med jämna mellanrum. Finns få saker som gör mig så arg som krånglig teknik, så ni får vi hoppas den håller sig snabb och hel. ;) 

Helgen swishade förbi fort som attan och vi är redan inne på tisdag. Både hästarna och jag har tagit det lugnt i helgen, dock kom Emma förbi i söndags för att hälsa på, Lucky blev så glad över att se henne igen och kom galopperandes i hagen ♥ Vi tog varsin häst och red lite i paddocken. Grace kommer ta det lite lugnt i veckan, ska försöka komma ut på en åker med henne på Torsdag, men utöver det blir det nog bara jobb ifrån backen fram till nästa helg. Ska även boka in ett besök hos Mikael med henne då hon kändes ovanligt spänd i rumpmuskulaturen här om dagen, om inte annat känns det bra att kolla igenom henne muskulärt en gång eller två nu i höst/vinter för att få koll på läget. 

Fick även lite uppdatering om Calleman här i dagarna, han mår bra och de trivs bra ihop han och hans nya ryttare. Så glad över det. Saknar allt lilla gråmulen men är verkligen så glad över hur allt blev till slut. Han i ett toppenhem och min nya lilla sessa i stallet.
 

Kommentarer:

1 Isabell Hedberg:

Vilka fina bilder! :D
Hoppas du har en fin kväll :)
Kram!

Kommentera här: