Söndag

Alltså vilken jäkla helg, känns nästan skönt att det är måndag imorgon hehe. Vi har hur som helst packat och grejat hela dagen idag, med en avstickare ut till stallet. 

Min bror var med mig ute idag så planen var att ta en promenad ut med Grace igen och skritta. Men hör och häpna, jag vände hemåt igen redan efter typ 100 meter för min lilla häst var VILD, hahaha!! Vet inte vad som tog åt henne idag men hon for och bockade åt alla håll och höll på att fullkomligt explodera, så jag fick snällt gå in i paddocken och trava av henne energin på lite mer inhägnat område, tokfia. Kul att hon är pigg och glad så klart men jag blev väldigt förvånad då hon vart så himla stabil sedan dag ett. Trotsåldern som kommer och knackar på kanske? Jag sa till mamma i somras att jag är övertygad om att jag kommer få ett levande helvete när hon bestämmer sig för att testa gränserna - i de lugnaste vatten liksom. ;) 

 

Kommentera här: