Näst sista dagen

Idag gjorde jag min näst sista dag på min praktik, känns riktigt tråkigt att lämna men samtidigt skönt att det också innebär att denna hektiska period är över. Imorgon gör jag sista dagen där och i övermorgon lämnar jag in min sista stora rapport + har slutredovisning i kursen, sedan går jag på världens lugnaste period istället vilket kommer väldigt lägligt. Förutom det faktum att jag känt konstant stress i snart 10 veckors tid så blir jag SÅ trött nu när höstmörkret kommer och har så gaaalet dåligt samvete över bristen på engagemang för mina djur. 

Lucky som faktiskt sett och känts bättre i ett par dagar hade ett bakslag idag igen, stel i benen och inte på lika gott humör, så han vill jag ju ge 100% utav min tid och kärlek, snarare än de 10% jag gett han de senaste. Grace kokar utav överskottsenergi och behöver ut och arbeta, och lilla Ramses behöver lite roligare dagar än de han haft det senaste. Så det ska bli så skönt att kunna spendera tid med mina fyrbenta älsklingar lite mer helhjärtat en period nu.♥

 

Kommentera här: