lets go

Så, nu var även denna vecka snart över och imorgon sätter vi oss i bilen mot stockholm för att ta planet till Jamaica, så gött!!

Det blev lite ändrade planer denna helgen för Grace, jag red ett bra pass i torsdags, men resten av helgen har hon tagit det lugnt då jag insåg att hennes influensavaccin gick ut nästa vecka. Veterinären kunde dock komma ut med snabba ryck så igår fick hon sprutan och skulle så klart iom det ta det lugnt efteråt. Vi passade även på att gå över tänderna när hon ändå var på plats och det såg tack och lov bra ut, så jag hade vart lite överdrivet nojig när jag inte vågat ha bett i munnen. Men hon hade trots allt två hörntänder som börjat få lite vassa kanter som slipades ned, så det var absolut skönt att det blev gjort innan det blev värre.

Så hur som helst, nu blir det två sköna semesterveckor för både mig och Lillan, mamma kommer ta hand om dem när jag är borta så de är i bra händer. Så nu kommer vi inte höras regelbundet på ett tag, dock kommer jag säkert uppdatera lite på plats, tills dess - ha det bäst! 

 

Kommentarer:

1 Ellen:

Åh va det lät härligt. Hoppas du får en härlig resa.

Kommentera här: