4 days to go

På söndag lämnar jag svensk mark och blir borta i två veckor, vilket ju också kommer att innebära att min lilla donna i stallet får lite semester. Dock känns det inte så rätt i tid då hon är dunderpigg just nu så planen är att köra "slut" henne de resterande fyra dagar jag hinner jobba med henne, så är hon förhoppningsvis redo att coola ned sig och smälta allt både fysiskt och psykist. Imorgon blir det longering, torsdag ska jag försöka mig på en uteritt förutsatt att hon inte känns heltokig, fredag lite jobb i paddocken och på lördag hoppas jag kunna ställa fram några små hinder som hon kan löshoppa över, men vi får se hur vädret blir och om underlaget håller för det. Förhoppningsvis håller hon sig i skinnet i två veckor sedan, annars får stackars mamma att göra hehe.

Ramses får också ta lite plats här, så klart! 
 

Kommentera här: