Mina hjärtisar

Jag kom hem så sent igår, så jag hann inte med att blogga. Är helt sjukt vad lätt jag fördriver timmar ute i stallet - igår skulle jag bara ut och mocka åt Lucky och jag lyckades ändå vara iväg typ 5h haha?!? Dock stog jag länge och borstade på lillskrutten, lasttränade Calle och drack kaffe med mina föräldrar och morföräldrar som kom förbi, men ändå!


Idag har jag vart dödstrött hela dagen, och jag fann verkligen ingen motivation för ett ridpass. Så det blev busdag idag. Barbacka, galloperandes över fälten och ramses fick springa med bredvid, jätteduktiga båda två! Imorgon ser jag fram emot en lugnare skoldag, solen har lovat att kika fram och Monica ska rida Calle, så då ska jag ut och bara pyssla om gamleman. Kanske ta en promenad i skogen eller tömköra honom i skritt över bommar. Får se vad han verkar sugen på, hehe.


Kommentarer:

1 Sanna:

Superfina bilder. :) Och så himla mysigt med barbacka-galopp.

Svar: Supermysigt! :)
Amanda ljunggren

Kommentera här: