Ljuset i slutet av tunneln

...Lite så känns det nu, med så galet mycket att göra i skolan den senaste veckan börjar jag äntligen se slutet på det. Nu har jag bara en jäkla massa text kvar att skriva tills på onsdag, men de praktiska delarna är åtminstone klara - skönt! Och med det sagt ska jag hinna komma ikapp med alla andra bitar i livet, bland annat bloggen. 

I Tisdags kom vi ju äntligen iväg på träning. Calle var lite bråkig med lastningen på ditvägen, men traskade på hur snällt som helst på väg hem iallafall, så framsteg! Träningen i sig gick hur bra som helst vilket jag faktiskt inte räknat med då han kändes väldigt matt i kroppen när jag värmde upp honom, men han hoppade riktigt bra och vi hade bra flyt hela vägen faktiskt! Ska klistra ihop en liten film åt er, tills dess får ni ett gäng bilder som mamma tog:
 

Kommentera här: