Lucky liten

Lucky känns så mycket mer lugn och harmonisk nu. Om det beror på att han har fått gå ut i fullstor hage, eller om det är för att han går ihop med Calle igen, eller om vi har infört magnesium i hans foderstat igen vet jag inte. Men något har hänt iallafall, han är så lugn och trevlig just nu och det är så skönt. Istället för den normala, "tråkiga" promenaden för hand idag så vågade jag släppa honom lös med mig i paddocken. Vet ju att det finns en liten risk för att han brallar iväg då men det gick faktiskt rätt lugnt till. Han rullade sig,gjorde några glädjesprång och sedan var det bra med det. Så vi hade lite roligt idag och lekte följa john, tränade inkallning och hade det allmänt mysigt ihop. Fortsätter hans återhämtning i den här takten hoppas jag att jag kan hoppa upp snart så vi kan skritta ut i skogen ihop om någon månad. Saknar att sitta på hans rygg. ♥

 

Kommentera här: