Bellis <3

Minns ni Dale Autumn Blanche, aka Bella? 

Världens finaste lilla connemaratjej som jag tävlade och tränade under ett års tid, SÅ rolig häst med världens största hjärta. Hon såldes senare som tävlingshäst till en helt underbar familj och kort därefter fick hon ett föl som de inte visste om att hon bar på och därefter har de haft otur med oförklarliga hältor och dyl. Sedan upptäckte de att hon hade kissing spines och opererade för det. Som ni säkert vet är den operationen inte helt säker och bara hälften utav hästarna svarar på behandling. Imorse när jag scrollade i mitt facebookflöde fick jag till min förtjusning se en film från när Bella och hennes ryttare startade en LA i helgen för första gången på över 15 månader och gjorde en klockren felfri runda. Blir helt varm i hjärtat när jag tänker på vilken fin familj hon fått. Saknar denna tjej så mycket!♥

 

Kommentarer:

1 Ellen:

Minns henne allt! Urtjusig ponny.

Kommentera här: