Hjärtat smälter

Jag har vart så glad över grace i princip från första gången jag såg hennes bild i annonsen. Men idag kände jag för första gången hur hjärtat svämmade över för henne. För det första kom hon springandes när hon såg mig från hagen (<3) och efter ett bra pass från marken bjöd hon sedan i stallgången på sina första pussar. Alltså <3

Under det blyga skalet döljer sig en riktig goshäst minsann och jag blev nästan tårögd när hon tryckte sitt ansikte mot min bröstkorg för att vara nära, älskade lilla hjärtat.

Utöver vårt lilla kärleksmoment hängde jag på henne idag!! Det var helt spontant och oplanerat, jag vänjer henne dagligen vid att jag står på en pall runt omkring henne, och idag gungade jag lite i sadeln bara och rätt som det var hängde jag med hela min tyngd ovanför henne, hon vände bara huvudet mot mig och kikade nyfiket med öronen framåt. Världens coolaste 3-åring!

Kommentarer:

1 Anonym:

Så himla söt😍😍😍

Kommentera här: