Busy

Hallå! 

Det har stått lite tomt här några dagar. Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så har ju precis min sister from another mister (haha) kommit hem från en nästan 8 månaders lång resa, och samtidigt var en annan favorit hemma i stan för första gången på länge, så många bästiskvällar blev det ju som ni förstår. I Torsdags var hennes sista dag här hemma så då drog vi ihop en grillkväll med alla gamla ponnymorsor, så mysigt!! Vi 3 tävlade alltid ihop förut på ponnytiden så våra mammor fick snällt lov att bli kompisar dom med hehe. Vi hade verkligen en helt underbar kväll, det enda som var tråkigt var att vi saknade 2 från gänget för att det skulle vart helt perfekt. 

Därefter fick jag lov att sitta på lilla Grace igen. Mamma var så klart med och ledde runt oss men denna gången satt åtminstone bromsen riktigt bra och det fungerade ändå hyfsat att svänga, så nästa gång kanske jag vågar skritta ett varv själv utan ledare. Nu har lillan haft 3 vilodagar för att smälta alla nya intryck och jag passade på att jobba hela helgen, så tiden har vart knapp. Nu ikväll har hon dock löshoppat och det blev guldstjärna på Grace idag, men mer om det i ett eget inlägg.

 

Kommentera här: