Bildbomb

Varning för många liknande bilder i detta inlägget, jag kunde verkligen inte välja bort några. Jag må vara aningen partisk men är hon inte sockersöt?

Jag vet att hon är löshoppad en gång tidigare hos uppfödaren, men jag är så sjukt imponerad över Grace idag. Jag värmde upp henne på lina och gick sedan över serien med henne ett par gånger innan hon fick sköta sig själv. Och samma sekund jag släppte linan for hon iväg som en turboraket, tvekade inte en sekund utan skuttade allting med spetsade öron utan att vara i en bom. Lilla hjärtat!! Hon fick skutta över 5-6 gånger och maxhöjden låg på kanske 50-60cm, sedan nöjde vi oss. Hon får bygga upp både senor, ligament och muskler lite bättre innan jag vågar anstränga henne men WOW vilken inställning. ♥
Inga fantastiska språng på något sätt men det syntes på hela henne hur roligt hon tyckte det var och vilket självförtroende hon hade inför uppgiften och det är det absolut viktigaste, tekniken får komma senare med träning och styrka.



Kan vi diskutera magen och sötheten i dessa bilder? hahaha.
 

Kommentera här: