Älskade lillan.

Inriden, check!
Nej, skämt åsido men idag fick jag för första gången sitta på min stjärna. Hade siktet inställt på det men sånt måste självklart anpassas efter situationen just då. Men när hon kändes lugn och avslappnad från backen och när jag hängde på henne idag så lät jag det bara hända. Mamma ledde runt oss ett varv och när hon tagit några steg så blev hon aningen ängslig. Jag gjorde ingen big deal utav det utan väntade ut henne och lät mamma lugna henne från backen och sedan gick det strålande. Så himla roligt, på hennes rygg kommer jag trivas. ♥



Checkar av ledande tygeltag, broms och flytta för tryck. Nu börjar hon förstå de ledande tygeltagen riktigt bra.


Stå på pall bredvid, dra i stiglädrena och hänga har jag i princip gjort sedan dag ett, så det är inga konstigheter.


Och vipps satt jag här! Bilderna togs precis innan jag hoppade av. När jag satt upp och skrittade runt höll mamma i grimskaftet som satt fast i nosgrimman för att undvika eventuella ryck i munnen.
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Så himla fin hon är, färgen och utseende😍Och va snabbt hon lär sig ändå, superduktig🙌🏼

Kommentera här: