Gbg hs ~ shopping

Alltså om jag gick loss på mässan igår, haha. Tycker rent generellt att mässan har blivit sämre med åren men igår hittade jag faktiskt saker till riktigt bra pris och flera påsar fick följa med hem till min stora förtjusning, hehe. 

Ett BoT-schabrak, att ha hemma till vardags
Fårskinnspadd med kanal från eskadron
Världens finaste (!!) Equilineschabrak, tänk vad fin Calle kommer bli i det!


Lädergjord
Basic-grimmor
Stübbensporrar med trissa
Handskar


Läderskydd från Hansbo
B-vitamin och pälsglans
Hästgodis utan socker, så även Lucky får smaka. ;)
Ett par nya ridstövlar från Horze, dessa fick jag för nästan inga pengar alls och var supersköna! Blir bra att byta av med!


Dessa köptes förvisso inte på mässan, utan för en vecka sedan. Men de får vara med här ändå!
Boots från veredus, är så less på att alla mina boots gör sönder i kardborren..
 
 

Kommentera här: