Ullared och resa bokad

Hallå på er! Hela min dag har spenderats på Ullared så har faktiskt inte vart i stallet alls idag. Blev väl inga superroliga inköp i hästväg, men mycket nödvändigt. Påfyllning utav sånt som ska finnas i medicinskåpet, mineraler och tillskott, täcken och sånt där som går åt helt enkelt. 

Utöver detta bokade vi äntligen våran vinterresa idag, två veckor till Jamaica blir det för mig och Mathias, vi har velat fram och tillbaka på vart vi skulle åka, men idag blevdet besämt. Kul!!

Nu ligger jag på soffan med en påse godis, tv:n på i bakgrunden och planerar att inte röra mig mer denna dagen haha. 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Va kul med resa! Hur fungerar det med skola och så? Jag ska själv studera om jag kommer in, men vill inte missa att resa i vinter! 😍 Är väl olika mellan olika utbildningar och skolor

Svar: Det är klurigt ibland, men jag vill absolut inte heller missa våra resor, så jag kämpar som tusan innan och efter och hoppas på det bästa, haha!
Amanda ljunggren

Kommentera här: