Spring

Alltså alla dessa vårtecken, jag älskar det!! Tror att Maj månad är min absoluta favoritmånad under året, då har nästan allt slagit ut och är grönt och man har hela sommaren framför sig, snaaart är vi där. Imorgon visar prognosen nästan vindstilla, 15 grader och sol, och jag är ledig på det. ÄLSKAR!! 

Vad Calle ska hitta på imorgon har jag inte riktigt bestämt ännu, men lutar åt att ställa fram några hinder och sedan avsluta med en skrittrunda i skogen. Hade även velat göra en liten photoshoot med båda hästarna, ska se om mamma är sugen på att ställa upp.

 

Kommentarer:

1 Rebecca Adnell:

Härliga bilder :)

2 anngelica:

Hej Amanda! Om du är rätt Amanda vill jag hemskt gärna komma i kontakt med dig! Vi har en ponny som heter Grynet vars pappa jag tror du ägt(?) "Rolle" Jag skulle vilja veta allt vad du vet om Grynet och gärna lite om hennes pappa med:) Köpte henne i höstas till min dotter som ska börja tävla hoppning med henne nu i vår...hoppar grymt lilla ponnyn men har ett sjuhelsikes humör och en hel del fula vanor, tyvärr...men vi älskar henne och vill bara få veta så mycket som möjligt om henne...Hoppas du är rätt Amanda! Med vänlig hälsning Anngelica Rosén

Svar: Jag har kontaktat dig på Facebook!
Amanda ljunggren

Kommentera här: