bilder & film


Här kommer ett gäng bilder och film från idag. 
Är som sagt nöjd över rundan, synd med nedslagen bara. Tycker inte jag sätter honom i katastroflägen på något utav nedslaget, rider iväg honom lite för mycket på första och kommer lite för nära på andra. I vanliga fall hade dessa lägen inte vart några konstigheter, men han var som tidigare nämnt väldigt spänd och tittig inne på banan så är inte så rapp i benen eller avslappnad i sprången som jag vill. Men vi saknar rutin så klart, och sedan hade jag behövt rida fram längre än vad jag gjorde idag, blev lite tight med tid så han var inte helt genomarbetad och varm vilket så klart påverkar rundan också. Men det kändes himla enkelt och vi båda hade kul, så jag är glad ändå! 

 

Kommentarer:

1 Ellen - tävlingsryttare:

Duktiga! Med lite mer rutin och träning så sitter det, ser ut som ett riktigt bra utgångsläge.

Svar: Tack! Ja rutin behlver vi verkligen, båda två. Jag har egentligen inte tränat och tävlat aktivt sedan jag och Lucky la tävlingskläderna på hyllan, och det är ju typ 3-4 år sedan. Men känns som den största spärren släppt för oss nu så förhoppningsvis går det bara framåt hädanefter! :D
Amanda ljunggren

Kommentera här: