Friday

God morgon!
Dagens andra kaffekopp är påbörjad och jag kämpar mig igenom det sista på en av dagens inlämningar. Om 2,5 timma ska den vara inne och därefter ska jag fräscha upp mig och gå till skolan för slutseminarium. Förstår inte hur det alltid kan bli så här. 2 inlämningar och seminarium på samma dag.

Hur som helst kommer jag nog inte från skolan fören efter 17 idag och där efter får jag se om jag orkar mig ut till stallet eller inte. Rent praktiskt så är det inte nödvändigt att åka ut idag då E ska rida Lucky och M Calle. Men å andra sidan är det fredag och solen skiner, så hade vart skönt att komma ut också. Får se! 

Nu ska jag skriva de sista raderna och sedan sätta punkt för min analys så jag kan hinna med en promenad i det fina vädret innan jag måste till skolan. Ha en fin dag hörrni!

Mitt finaste hjärta! Vet ni vad jag drömde inatt förresten? Att jag hade typ 11 hästar i stallet och jag hade panik för jag hann inte rida alla och jag visste inte vilka jag ville ha kvar själv och vilka jag ville sälja haha.. hjälp..
 
 

Kommentera här: