Mycket på G

Gårdagen bestod utav svettigt jobb och dagen har bestått utav kusthäng, bad, mys med mormor och morfar och god mat. Härliga kontraster! 

Nu ikväll åkte jag ut och longerade Calle som var ganska tagen utav värmen men ändå såg väldigt fin ut, därefter tog jag fick jag ett ryck och hela 1,5 timma bara försvann när jag började putsa träns haha! Ska fortsätta med sadelkammaren imorgon bitti, samt rida Lucky innan jag går på kvällspass. Är så mycket på gång just nu och bloggen kommer nog fortsätta vara så här tråkig fram till att sommar"lovet" är slut och jag återgår till alla rutiner. Men ni är så söta som hänger kvar här trots oregelbunden uppdatering och platta inlägg. Är det något specifikt ni vill läsa om eller se kommentera gärna så försöker jag lösa det på stört!

Så här såg iallafall min morgon ut:


Kommentera här: