God jul

Just nu ligger jag på hotellrummet i key west, Florida. Här är klockan strax efter 8 på kvällen vilket innebär att det har blivit julafton hemma i Sverige. Så det kändes dags att kika in här och önska er alla en riktigt god jul, helt fantastiskt att en del av er går in och kikar här varje dag, trots att jag skrev att jag skulle vara frånvarande fram till januari - gulle er!! Vi har det hur som helst toppen här. Vi började i Fort Lauderdale, därefter åkte vi till Miami och nu är vi i Key West. Imorgon åker vi till vårt sista stopp som blir i Orlando innan resan hem börjar. Just ikväll har jag dock en hemsk hemlängtan. Dels för att jag dör av längtan till mina fyrbenta ögonstenar där hemma, och dels för att det är första julen någonsin som jag inte spenderar ihop med min familj..<3 Nåja, på torsdag träffar jag dom alla igen äntligen, så fram tills dess ska jag försöka njuta av värmen och ledigheten här borta. Återigen, god jul på er!

Några snapshots från resan så länge;

Kommentera här: