Monday

Första dagen i högskolan idag. Sjukt mycket info att ta in och jag var minst sagt trött i huvudet när vi var klara, men det känns bra iallafall, tror jag valt helt rätt!

Ute i stallet sedan var jag tyvärr både mentalt trött samt stressad då min kära pojkvän fyller år idag och hade lite minikalas på kvällen så min ridning var inte hundra idag. Kicken som var först ut var fin och glad, men Calle var lite bråkig, förmodligen pågrund utav att han inte ridits, och mitt tålamod räckte inte riktigt till för att lösa det lämpligt idag så efter en stund gick jag ner och jobbade lite i skritt och avbröt sedan. Är ingen ide att bråka när jag dels kände att tiden inte räckte för det samtidigt som jag var lite för trött och stirrig för att vara 100% fokuserad. Imorgon nya tag med mer tid och tålamod. Dem verkade åtminstone väldigt glada över att få jobba lite igen och öronen var minst sagt spetsade när jag styrde mot ridbanan.



Kommentera här: