I'm back!

Här ekar det tomt! 
Har vart den härligaste helgen verkligen, inte haft någon tid eller ork över till datorn. Det har vart så himla fint väder, och jag gjorde min premiärtur i bara tshirt i lördags!!  

Calle har ridits på som vanligt, och Lucky har tagit det lite lugnt, med endast lätta joggpass. Dessutom har dom fått gå ute utan täcke hela helgen, så skönt för dom.

Utöver hästarna har helgen bestått av en hel del kompishäng, firande av födelsedagar och jag har skaffat en gymkort, hör och häpna. 
Så gjorde mitt livs första benpass igår, så är lagom mör idag, och idag var det bröst och axlar på schemat. Lyxigt värre för mig att ha en helt egen pt som sambo, han kommer ju köra sönder med mig, men det får det vara värt! :)

Nu ska jag slänga ihop lite bilder från helgen, som kommer upp allt eftersom.

Ph; Mitt hjärta när han var liten och tjock, saknar det så! ♥
 

Kommentera här: