Älsklingar

Båda hästarna levererade bra ridpass igår. Då det töade ute och hästarna inte har snösulor än fick jag lov att hålla mig på fyrkantsspåret där det inte var någon snö, och gud vad nyttigt det är!

Speciellt Lucky som är svår att få genomriden och mjuk rids vanligtvis mycket på volt, så var supernyttigt att bara hålla mig på rakt spår med honom, och nog blev han mjuk och fin i slutet av passet ändå. Måste verkligen bli bättre på att inte fastna på böjt spår!

Calle var lösgjord och fin redan när jag satt upp, så på honom kunde jag bara sitta tillbaka och njuta.

Idag är det nyårsafton, och jag har orkat mig upp tidigt för att rida båda nu på morgonen, förhoppningen är att jag ska hinna blogga lite under dagen, annars får ni ha en fin nyår!

Mina lyckopiller <3




Kommentera här: