Mina ögonstenar.

Känner att jag börjar må lite bättre vilket är väldigt skönt. Har dock inte kommit upp på hästryggen än. Såklart att detta händer när man äntligen känner att man börjar komma någon vart i igångsättninge. Men shit happens. Just nu ligger jag iallafall i sängen och kollar igenom bilder och filmer på mina finaste ögonstenar. Och påtal om filmer måste jag se till att filma Calle snart ju! Haha nu bombarderar jag er med bilder, men jag kan inte sluta kolla på alla tusentals bilder som klickats under åren, är så himla glad att min mamma alltid ställer upp med kameran, är så kul att ha!





























































Kommentarer:

1 Anna:

Alltså jag är så galet kär i Lucky, han verkar så sjukt ambitiös haha!

Svar: Haha ja, ambitiös är ett mildt uttryck. :'D
Amanda ljunggren

Kommentera här: